Cum cumpar
Q: Cum plasez o comanda?
A: 1. Selectaza produsele dorite
In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.
2. Informatii pentru expediere
Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Trimite comanda. In cazul in care sunteti client nou, va trebui sa va creati mai intai un cont de utilizator, completand formularul de inregistrare prezent in pagina. Acest proces nu va va rapi mai mult de 1-2 minute, dupa care veti putea finaliza comanda. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, selectati optiunea Completeaza o noua adresa pentru plata si introduceti informatiile dorite.
3. Finalizarea comenzii
Pentru a plasa comanda, selectati metoda de plata pe care o preferati si folositi campul Comentarii comanda, care va permite sa trimiteti eventuale informatii suplimentare. Dupa ce v-ati asigurat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasati butonul Trimite comanda pentru a trece la pasul urmator.
In functie de caracteristicile comenzii Dvs. si de optiunile disponibile, este posibil sa vi se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Veti putea vizualiza valoarea costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii.
Transportul si plata produselor SKIN79®
Q: Cum pot plăti?
A: Plata RAMBURS - Plata Cash la livrare
• Coletul se expediază după confirmarea comenzii prin expedierea de către un operator SKIN79® a facturii dvs. online pe emailul furnizat, iar plata se face în momentul livrării, al preluării coletului de la curier (la locul de muncă/ acasă).
• Produsele comandate de către dvs. vor fi expediate prin curier rapid 24h, cu mențiunea de a fi contactata telefonic la livrare. Vă rugăm ca în ziua livrării să răspundeți la numărul de telefon furnizat.
• În cazul în care nu veți fi găsit acasă sau la destinația menționată, coletul poate fi predat persoanei pe care dvs. ați împuternicit-o să platească produsele și transportul.
Produsele de pe www.skin79.ro si www.bbcream.ro sunt oferite în limita disponibilității stocului. Nu pot fi cerute despăgubiri în cazul în care comanda nu poate fi onorată din motive întemeiate (lipsa produsului din stoc, eventuale greșeli de tipărire, etc.). În aceste cazuri vom anunța clientul despre problemele apărute și vom anula comanda. Valoarea maximă a obligațiilor societății față de clienții săi, în cazul nelivrării produselor reprezintă valoarea sumelor primite de la clienți în cazul în care plata a fost efectuată în avans prin transfer bancar.
Preturile pot fi majorate în funcție de prețul lansat de către producator și prețurile prestărilor de servicii respectiv transport aerian, formalități vamale, etc.
Q: Cât de repede voi primi produsele comandate?
A: În București și tot restul țării colaborăm cu firma de curierat Fan Courier:
• Toate comenzile care vor fi validate după orele 14:00, vor fi expediate în cursul zilei următoare, momentul livrării la domiciliul/biroul dvs. având loc doar peste 48 de ore (în cazul zilelor lucrătoare veți primi coletul poimaine).
• Comenzile depuse Vineri până la orele 14:00 vor fi expediate în aceeași zi cu livrare Luni.
• Livrarea coletelor nu este posibilă Sâmbata, aceasta făcându-se doar în intervalul Luni - Vineri inclusiv.
• Comenzile depuse Vineri după orele 15:00 sau Sâmbată și Duminică vor fi expediate Luni și le veți primi Marți.
Aria de acoperire Fan Courier Express SRL, compania cu care colaborăm pentru expedierile în țara include toate județele și orașele din Romania - fără taxă suplimentară.
Livrarea se face în sistem Door to Door (coletul este livrat direct la dumneavoastră acasă/ locul de muncă). Livrarea se va face între orele 09:00 – 17:00, iar dacă în acest interval nu sunteți la adresa de acasă, vă rugăm să specificați o altă adresă la care puteți fi găsit (adresa de la locul de muncă), pentru a evita returul comenzii.
Q: Cât costă transportul?
A: București și toată țara:
La comenzile de peste 600 lei, clienții SKIN79 beneficiază de transport gratuit.
Sub această sumă, pentru comenzile cu livrare rapida 24-48 h prin Fan Courier Express SRL oriunde în România, taxele de ambalare și transport sunt de 19 lei.
Q: Ce se intamplă dacă nu ridic o comandă finalizată?
A: O comandă neridicat obligă compania noastră să platească cheltuielile de transport tur-retur pentru produsul respectiv plus taxele de depozitare percepute de transportator pentru a putea recupera produsele.
În cazul coletelor expediate și nepreluate/ refuzate ne rezervăm dreptul de a sista orice comandă viitoare.
ATENȚIE:
• Pentru a evita returul comenzii și pentru a vă asigura că primiți produsele comandate la timp, vă rugăm indicați toate datele de contact și datele referitoare la adresa unde doriți să primiți comanda (Nume complet, Telefon valid pentru livrare, E-mail pentru factura online și administrare cont, Strada, Numar, Scara, Bloc, Etaj, Apartament, Sector, Localitate/ Sat + Comuna, Județ).
• Livrarile se fac în general până în orele 16:00, de aceea recomandăm furnizarea adresei locului de munca dacă este cazul. De asemenea, vă rugăm a raspunde la telefonul furnizat în ziua livrarii (veți fi contactată de către curier). În caz contrar, riscăm nelivrarea produselor.
Intrebari generale
Q: Întrebări legate de comanda dumneavoastră?
A: Pentru orice neclaritate/ întrebare legată de comanda dumneavoastră, ne puteți pe chat-ul integrat, telefonic la 0720.79.79.79 (numar cu tarif normal) sau prin email la info@skin79.ro. Clienții SKIN79® beneficiază și de Serviciul Call Back - trimiteți SMS cu "Vreau BB" la numerele de telefon de mai sus și vă sunăm noi. De asemenea, ne puteți trimite un mesaj folosind formularul din pagina de contact.
Ne preocupă foarte mult câștigarea încrederii fiecărui client, promovarea facută de către clienții multumiți fiind cu mult mai valoroasă pentru noi decât orice campanie publicitară.
Este de asemenea foarte important pentru noi ca fiecare client să fie foarte bine informat și consiliat despre produsele SKIN79®, schema de alegere produse în funcție de tipul si nevoile tenului, ingrediente, beneficii și mod de aplicare și utilizare. De aceea am creat serviciul call back SKIN79: trimiteți SMS cu "Vreau BB" sau "Vreau consultanță" la 0720.79.79.79 și veți fi contactat în cel mai scurt timp de un Beauty Advisor dedicat.
Q: Pot returna un produs?
A: Ordonanta Guvernului nr. 130/ 2000 prevede urmatoarele:
"Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".
Clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 10 zile de la receptia acestuia, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie:
• In cazul schimbului, atat plata transportului aferenta produsului returnat, cat si cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului.
• In cazul returului simplu, plata transportului produsului returnat ii revine clientului. Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de 30 de zile de la retur. In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
Cand comandati fiti siguri ca ati ales produsul dorit deoarece retururile sunt acceptate in masura in care sunt indeplinite anumite conditii, si anume:
1. Ati trimis un e-mail la info@skin79.ro, informandu-ne cu privire la intentia dvs. de a returna produsul, pentru a primi un numar de retur si instructiunile de expediere ale coletului.
2. NU ati desigilat, deschis si nu ati modificat sub nici o forma, modul original in care produsul a fost livrat.
3. Ati ambalat produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socurile ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
• La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de numarul comenzii dvs.
• Sub nicio forma nu se admit la retur produse care au fost desfacute, testate/ utilizate, nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse sau achizitionate din alte surse decat magazinul online oficial skin79.ro. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
4. Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de un membru al departamentului Relatii Clienti SKIN79® care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra. Produsului i se va analiza integritatea, iar dupa ce aceasta conditie este indeplinita banii vor fi returnati. Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs.
A: Bineînțeles că da. Ne preocupă foarte mult câștigarea încrederii fiecărui client pentru că promovarea făcuta de clienții mulțumiți este cu mult mai valoroasă decât orice campanie publicitară. Acest aspect merge mana în mână cu faptul că suntem singurul distribuitor de produse cosmetice din Romania care pune la dispozitie serviciul Call Back clienților săi, tocmai pentru ca și orice client să poată fi consiliat în alegerea unor produse potrivite.
Este foarte important ca fiecare client să fie foarte bine informat despre produsele SKIN79®, ingrediente, beneficii și mod de aplicare și utilizare. De aceea am creat acest serviciu unic: trimiteți SMS cu "Vreau BB" sau "Vreau consultanță" la 0720.79.79.79 și veți fi contactată în cel mai scurt timp de un Beauty Advisor dedicat.